Πώς κάνω μια παραγγελία;

  • 1.Επιλέξτε τα προϊόντα και την ποσότητα που σας ενδιαφέρουν
  • 2. Προσθέστε τα στο καλάθι
  • 3. Πατήστε το κουμπί «Προχωρήστε στο ταμείο».
  • 4. Ολοκληρώστε την παραγγελία σας σαν επισκέπτης (χωρίς εγγραφή) ή Δημιουργήστε δωρεάν λογαριασμό στο https://Sikalias.gr με το email σας.
  • 5. Εισάγετε τα στοιχεία αποστολής και τιμολόγησης της παραγγελίας.
  • 6. Επιλέξτε τρόπο πληρωμής και Πατήστε «Επόμενο Βήμα»
  • 7. Ελέγξτε τη παραγγελία και πατήστε «Ολοκλήρωση παραγγελίας»

Μπορώ να δώσω την παραγγελία μου τηλεφωνικά;

Ναι μπορείτε να μας καλέσετε στο 2105720900 και να δημιουργήσουμε μαζί την παραγγελία σας τηλεφωνικά βήμα-βήμα.

Μπορώ να δώσω μια παραγγελία και να παραλάβω αυθημερόν (delivery);

Ο πελάτης του https://sikalias.gr μπορεί να παραλάβει την παραγγελία του αυθημερόν στην πόρτα του εφόσον βρίσκεται μέχρι 2Km κοντά στο φαρμακείο μας (Περιστέρι, Πετρούπολη). Τα προϊόντα που θα επιλέξετε θα πρέπει να είναι Άμεσα Διαθέσιμα και η αξία τους πάνω από 49 ευρώ.

Πως μπορώ να δώσω μια παραγγελία και να παραλάβω αυθημερόν (delivery);

Προσθέστε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και είναι άμεσα διαθέσιμα στο καλάθι. Η αξία τους θα πρέπει να είναι πάνω από 49 ευρώ.

Ολοκληρώστε την παραγγελία επιλέγοντας ως τρόπο αποστολής Delivery και συμπληρώστε τα στοιχεία παραλαβής.

Η παραλαβή της παραγγελίας σας γίνεται αυθημερόν (συνήθως εντός 2ώρου) μέσα στο ωράριο λειτουργίας του φαρμακείου μας (Δευτέρα έως Παρασκευή 8πμ – 9μμ και Σάββατο 8πμ – 8μμ).

Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου με delivery μια συγκεκριμένη ώρα που θα έχω γυρίσει στο σπίτι;

Ναι μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας και να προσθέστε στις παρατηρήσεις της παραλαβής την ώρα που επιθυμείτε να παραλάβετε η οποία θα πρέπει να είναι εντός του ωραρίου λειτουργίας του φαρμακείου.

Τί είναι η Υπηρεσία Επιστροφής Κλήσης (ή αλλιώς το Call me back);

Είναι μια υπηρεσία εξυπηρέτησής σας με άμεσο και δωρεάν τρόπο. Εάν μας καλείτε και οι συνεργάτες μας εξυπηρετούν κάποιον άλλο πελάτη χωρίς καμία χρέωση σας καλούμε άμεσα εμείς πίσω και κρατάει τη σειρά σας το τηλεφωνικό κέντρο ώστε να εξυπηρετηθείτε από τον πρώτο διαθέσιμο εκπρόσωπο.

Πώς χρησιμοποιώ τη Sikalias Bonus card;

Εισάγετε στις πληροφορίες του λογαριασμού σας τον αριθμό της κάρτας σας. Για να μεταβείτε στις πληροφορίες του λογαριασμού σας επιλέγετε «Είσοδος/Εγγραφή Πελατών» και κάνετε είσοδο ή εγγραφή αντίστοιχα. Στο πεδία Sikalias Bonus Card συμπληρώνεται τον αριθμό σας. Αν δεν γνωρίζετε τον αριθμό σας μπορείτε να τον αναζητήσετε στην επόμενη επίσκεψή σας στο φαρμακείο μας. Προτείνουμε να προσθέτετε στα στοιχεία και το κινητό σας τηλέφωνο να μας βοηθάτε στην ταυτοποίηση.

Παίρνω πόντους από το https://sikalias.gr όπως συμβαίνει στο φυσικό φαρμακείο;

Με τις αγορές σας είτε στο φυσικό φαρμακείο είτε ηλεκτρονικά από το https://sikalias.gr συγκεντρώνετε πόντους.

Για τη δική σας ασφάλεια οι πόντοι εξαργυρώνονται μόνο στο φυσικό φαρμακείο.

Μπορώ να ακυρώσω/αλλάξω παραγγελία;

Κάθε παραγγελία είναι μοναδική. Ωστόσο ακολουθούμε ένα γενικό κανόνα ο οποίος περιγράφεται ως ακόλουθα: α) Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες, β) η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση (σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής.) ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Δεν είναι δυνατή η επιστροφή μη ελαττωματικών ειδών ψυγείου, βρεφικών τροφών και γάλατος. Σε κάθε περίπτωση για να γίνει δεκτή η επιστροφή, θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από την απόδειξη της παραγγελίας. Για να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης πρέπει να συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα και να την στείλετε στο info@sikalias.gr εντός 14 ημερολογιακών ημερών.

Μπορώ να παραλάβω από το κατάστημα;

Ο πελάτης του https://Sikalias.gr μπορεί να παραλάβει την παραγγελία του από το κατάστημα.

Πού είναι η παραγγελία μου;

Όσο βλέπετε στη σελίδα του λογαριασμού σας την παραγγελία σας σε «Εκκρεμότητα», τότε η παραγγελία βρίσκεται σε διαδικασία συλλογής των προϊόντων. Όταν δείτε (το status) να αναφέρει «Έχει αποσταλεί» σημαίνει ότι έχει φύγει από εμάς. Τότε θα έχετε πάρει ένα email με το κωδικό της αποστολής (και ποια εταιρεία courier σας αποστέλλει την παραγγελία σας). Επιλέξτε «Ανίχνευση αποστολής» που βρίσκεται στην αρχική σελίδα (πάνω-πάνω ή κάτω-κάτω) και χρησιμοποιώντας τα στοιχεία που σας έχουμε στείλει με email μπορείτε να δείτε που βρίσκεται η παραγγελία

Τί διαφορά έχουν τα έξοδα αποστολής από τα έξοδα αντικαταβολής;

Τα έξοδα αποστολής αναφέρονται στη διαδικασία αποστολής μέσω courier. Για αγορές οποιονδήποτε προϊόντων ο πελάτης επιβαρύνεται με έξοδα αποστολής ανάλογα με την εταιρεία courier που θα επιλέξει, εφόσον το συνολικό βάρος των προϊόντων δεν υπερβαίνει τα τρία (3) κιλά. Για κάθε επιπλέον κιλό πέραν των τριών ο πελάτης επιβαρύνεται περαιτέρω ανά επιπλέον κιλό. Τα προϊόντα με την ένδειξη«Προϊόν Ψυγείου» δεν αποστέλλονται εκτός του Νομού Αττικής για τη δική σας ασφάλεια και προστασία. Όλα τα προϊόντα βρεφικού γάλακτος δεν επιστρέφονται.

Εγγυήσεις

Για όλα τα ηλεκτρικά προϊόντα ισχύει ότι η απόδειξη είναι και η εγγύηση του καθενός προϊόντος (κάθε εταιρία έχει διαφορετικό χρόνο εγγύησης). Σε περίπτωση μη σωστής λειτουργείας ή κάποιας βλάβης Sikalias.gr δεν φέρει ευθύνη και ο καταναλωτής απευθύνεται άμεσα στην εν λόγω εταιρία.

Πώς να χρησιμοποιήσω το προϊόν;

Εάν δεν σας καλύψουν οι δικές μας πληροφορίες που έχουμε στο https://sikalias.gr προτείνουμε να επικοινωνήστε μαζί μας και το εξειδικευμένο προσωπικό μας θα σας ενημερώσει.

Πώς αλλάζω τον κωδικό πρόσβασης;

Για να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης: 1. Συνδέεστε στο λογαριασμό σας 2. Στα Πεδίο «Στοιχεία Λογαριασμού» 2.1. εισάγετε τον τρέχων κωδικό σας και τον νέο κωδικό 2.2. Επαληθεύεται το νέο κωδικό 2.3. Πατάτε αποθήκευση

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης. Τί να κάνω;

Στο πεδίο της σύνδεσης πατάω το link «Ξέχασα τον κωδικό μου». Κατόπιν ακολουθείτε τις οδηγίες στο αντίστοιχο μήνυμα

Μπορώ να παραγγείλω μέσω Facebook;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω Facebook και εμείς στη συνέχεια να καταχωρήσουμε την παραγγελία σας.

Αντιμετωπίζετε δυσκολίες με τον Ταχυδρομικό Κώδικα;

Επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας βρούμε αμέσως λύση.

Μπορώ να επιλέξω συγκεκριμένο ωράριο παράδοσης;

Το ωράριο παράδοσης είναι από 09:00 το πρωί έως 17:00. Μπορείτε να επιλέξετε ένα συγκεκριμένο 4ώρο εντός του παραπάνω αναφερόμενου ωραρίου και να το σημειώσετε στο πεδίο των παρατηρήσεων στη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας.

Μπορώ να παραγγείλω φάρμακα από το ηλεκτρονικό κατάστημα;

Όχι. Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία δεν πραγματοποιούνται πωλήσεις φαρμάκων μέσω διαδικτύου (internet), ούτε μπορούμε να παραλάβουμε και να εκτελέσουμε ιατρικές συνταγές.