Πώς κάνω μια παραγγελία;

  • 1.Επιλέξτε τα προϊόντα και την ποσότητα που σας ενδιαφέρουν
  • 2. Προσθέστε τα στο καλάθι
  • 3. Πατήστε το κουμπί «Πληρώστε με ασφάλεια».
  • 4. Ολοκληρώστε την παραγγελία σας σαν επισκέπτης (χωρίς εγγραφή) ή Δημιουργήστε δωρεάν λογαριασμό στο Sikalias.gr (με email ή με το λογαριασμό σας στο Facebook).
  • 5. Εισάγετε τα στοιχεία αποστολής και τιμολόγησης της παραγγελίας.
  • 6. Επιλέξτε τρόπο πληρωμής και Πατήστε «Επόμενο Βήμα»
  • 7. Ελέγξτε τη παραγγελία και πατήστε «Ολοκλήρωση παραγγελίας»

Πού είναι η παραγγελία μου;

Όσο βλέπετε στη σελίδα του λογαριασμού σας την παραγγελία σας σε «Εκκρεμότητα», τότε η παραγγελία βρίσκεται σε διαδικασία συλλογής των προϊόντων. Όταν δείτε (το status) να αναφέρει «Έχει αποσταλεί» σημαίνει ότι έχει φύγει από εμάς. Τότε θα έχετε πάρει ένα email με το κωδικό της αποστολής (και ποια εταιρεία courier σας αποστέλλει την παραγγελία σας) και μέσα από την πλατφόρμα (του courier) μπορείτε να δείτε που βρίσκεται η παραγγελία σας (Ελτα - Courier).

Τί είναι η Υπηρεσία Επιστροφής Κλήσης (ή αλλιώς το Call me back);

Είναι μια υπηρεσία εξυπηρέτησής σας με άμεσο και δωρεάν τρόπο. Εάν μας καλείτε και οι συνεργάτες μας εξυπηρετούν κάποιον άλλο πελάτη μας αφήνετε τον τηλεφωνικό σας αριθμό και εμείς χωρίς καμία χρέωση σας καλούμε άμεσα εμείς πίσω.

Πώς χρησιμοποιώ το κουπόνια;

Το sikalias.gr πρωτοπορεί και στη διαδικασία των κουπονιών σας. Με βάση την ειδική υπηρεσία μας και πριν πραγματοποιήσετε τη διαδικασία πληρωμής που επιλέγετε γράφετε τον ειδικό κωδικό στο αντίστοιχο πεδίο που βρίσκεται στο Καλάθι σας κι έχετε την έκπτωση σας! Η διαδικασία γίνεται άμεσα και η χρέωση που θα δείτε στο τελικό στάδιο είναι και η οριστική.

Μπορώ να ακυρώσω/αλλάξω παραγγελία;

Κάθε παραγγελία είναι μοναδική. Ωστόσο ακολουθούμε ένα γενικό κανόνα ο οποίος περιγράφεται ως ακόλουθα: α) Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες, β) η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση (σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής.) ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Δεν είναι δυνατή η επιστροφή μη ελαττωματικών ειδών ψυγείου, βρεφικών τροφών και γάλατος. Σε κάθε περίπτωση για να γίνει δεκτή η επιστροφή, θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από την απόδειξη της παραγγελίας. Για να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης πρέπει να συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα και να την στείλετε στο info@sikalias.gr εντός 14 ημερολογιακών ημερών.

Πού μπορώ να βρω κουπόνια;

Κάνετε εγγραφή στο Newsletter μας και ακολουθήστε μας στα Social Media. Μην ξεχάσετε να κάνετε Like στη σελίδα μας στο Facebook.

Για τη δική σας ασφάλεια σε περίπτωση αγοράς με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να παραλάβει ο κάτοχός της έχοντας μαζί του Αστυνομική Ταυτότητα.

Μπορώ να παραλάβω από το κατάστημα;

Ο πελάτης του Sikalias.gr μπορεί να παραλάβει την παραγγελία του από το κατάστημα.

Τί διαφορά έχουν τα έξοδα αποστολής από τα έξοδα αντικαταβολής;

Τα έξοδα αποστολής αναφέρονται στη διαδικασία αποστολής μέσω courier. Για αγορές οποιονδήποτε προϊόντων ο πελάτης επιβαρύνεται με έξοδα αποστολής δυόμιση (2,50) ευρώ, εφόσον το συνολικό βάρος των προϊόντων δεν υπερβαίνει τα δύο (2) κιλά. Για κάθε επιπλέον κιλό πέραν των τριών ο πελάτης επιβαρύνεται περαιτέρω με ένα (1,00) ευρώ ανά επιπλέον κιλό. Τα προϊόντα με την ένδειξη «Βαριά Αντικείμενα» αποστέλλονται κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη σχετικά με τον τρόπο και τα έξοδα αποστολής. Τα προϊόντα με την ένδειξη «Προϊόν Ψυγείου» δεν αποστέλλονται εκτός του Νομού Αττικής για τη δική σας ασφάλεια και προστασία. Όλα τα προϊόντα βρεφικού γάλακτος δεν επιστρέφονται. Σε ΟΛΑ τα Pampers, έχουμε μηδενίσει τα βάρη των προϊόντων και στον υπολογισμό των μεταφορικών , το σύστημα δεν τα λαμβάνει υπόψιν του. Ψωνίστε άφοβα, χωρίς κρυφές χρεώσεις.

Εγγυήσεις

Για όλα τα ηλεκτρικά προϊόντα ισχύει ότι η απόδειξη είναι και η εγγύηση του καθενός προϊόντος (κάθε εταιρία έχει διαφορετικό χρόνο εγγύησης). Σε περίπτωση μη σωστής λειτουργείας ή κάποιας βλάβης Sikalias.gr δεν φέρει ευθύνη και ο καταναλωτής απευθύνεται άμεσα στην εν λόγω εταιρία.

Πώς να χρησιμοποιήσω το προϊόν;

Εάν δεν σας καλύψουν οι δικές μας πληροφορίες που έχουμε στο ΤοFarmakeioMou.gr προτείνουμε να επικοινωνήστε μαζί μας και το εξειδικευμένο προσωπικό μας θα σας ενημερώσει.

Πώς αλλάζω τον κωδικό πρόσβασης;

Για να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης: 1. Συνδέεστε στο λογαριασμό σας 2. Στα Πεδίο «Στοιχεία Λογαριασμού» 2.1. εισάγετε τον τρέχων κωδικό σας και τον νέο κωδικό 2.2. Επαληθεύεται το νέο κωδικό 2.3. Πατάτε αποθήκευση

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης. Τί να κάνω;

Στο πεδίο της σύνδεσης πατάω το link «Ξέχασα τον κωδικό μου». Κατόπιν ακολουθείτε τις οδηγίες στο αντίστοιχο μήνυμα

Μπορώ να παραγγείλω μέσω Facebook;

Όχι. Μπορείτε όμως να χρησιμοποιήσετε το λογαριασμό σας στο Facebook και να ολοκληρώσετε τη διαδικασία στο Sikalias.gr

Αντιμετωπίζετε δυσκολίες με τον Ταχυδρομικό Κώδικα;

1)Ποιοι παράγοντες συμβάλλουν στην προστασία των ρολογιών από την υγρασία?

Επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας βρούμε αμέσως λύση.

Μπορώ να επιλέξω συγκεκριμένο ωράριο παράδοσης;

Το ωράριο παράδοσης είναι από 09:00 το πρωί έως 17:00. Μπορείτε να επιλέξετε ένα συγκεκριμένο 4ώρο εντός του παραπάνω αναφερόμενου ωραρίου και να το σημειώσετε στο πεδίο των παρατηρήσεων στη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας.

Μπορώ να παραγγείλω φάρμακα από το ηλεκτρονικό κατάστημα;

Όχι. Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία δεν πραγματοποιούνται πωλήσεις φαρμάκων μέσω διαδικτύου (internet), ούτε μπορούμε να παραλάβουμε και να εκτελέσουμε ιατρικές συνταγές.